Ford a dat in judecata compania italiana Ferrari pentru incalcarea unei marci inregistrate, dupa ce aceasta a denumit noul monopost de Formula 1 "F150".
Astfel, logo-ul F150 al Ferrari seamana cu cel folosit de Ford pentru camioneta F-150, care este cel mai bine vandut autovehicul din Statele Unite, sustine, intr-o reclamatie, grupul american, citat de Auto Week.
"Ferrari si-a insusit marca inregistrata F-150 prin denumirea noii masini de curse F150, pentru a profita de proeminenta construita de Ford pentru marca F-150", se arata in plangere.
Ford cere instantei sa interzica Ferrari utilizarea marcii si cere, de asemenea, daune, dar suma nu a fost specificata in reclamatie.
"Ford si Ferrari au un trecut legendar ca rivali in competitiile auto", subliniaza plangerea.
Pe de alta parte, Ferrari sustine ca numele F150 a fost ales pentru a sarbatori si pentru a onora cea de-a 150-a aniversare a unificarii Italiei, sarbatorita in acest an.
Ford a dat in judecata compania italiana Ferrari pentru incalcarea unei marci inregistrate, dupa ce aceasta a denumit noul monopost de Formula 1 "F150".
Astfel, logo-ul F150 al Ferrari seamana cu cel folosit de Ford pentru camioneta F-150, care este cel mai bine vandut autovehicul din Statele Unite, sustine, intr-o reclamatie, grupul american, citat de Auto Week.
"Ferrari si-a insusit marca inregistrata F-150 prin denumirea noii masini de curse F150, pentru a profita de proeminenta construita de Ford pentru marca F-150", se arata in plangere.
Ford cere instantei sa interzica Ferrari utilizarea marcii si cere, de asemenea, daune, dar suma nu a fost specificata in reclamatie.
"Ford si Ferrari au un trecut legendar ca rivali in competitiile auto", subliniaza plangerea.
Pe de alta parte, Ferrari sustine ca