Compania de cercetare de piaţă de origine cipriotă MEMRB, cu o istorie de peste 40 de ani în domeniu, a fost achiziţionată la nivel mondial de The Nielsen Company, unul dintre competitorii săi.
Tranzacţia a fost perfectată la nivel internaţional şi implică activităţile subsidiarelor celor două companii din mai multe ţări, printre care şi România.
"The Nielsen Company a achiziţionat operaţiunile MEMRB în 28 dintre cele 32 de ţări în care această companie operează. Obiectivul nostru imediat va fi să lucrăm cu MEMRB pentru a asigura o tranziţie facilă pentru clienţii noştri", au declarat reprezentanţii The Nielsen Company, adăugând că nu pot oferi deocamdată mai multe detalii.
Reprezentanţii MEMBRB România au spus: "urmează o perioadă de integrare pentru noi, însă focus-ul rămâne pe clienţi, care nu trebuie să fie afectaţi de această tranzacţie".
Nielsen România a avut în 2009 afaceri de 3,46 mil. euro, cu o pierdere de 685.000 de euro. MEMRB România a avut în 2009 afaceri de 3,28 mil. euro şi profit brut de circa 65.000 de euro.
The Nielsen Company, cu operaţiuni în peste 100 de ţări, este un gigant în domeniul cercetării media, care a avut anul trecut afaceri de 5,12 miliarde de dolari (3,87 miliarde de euro) şi un profit operaţional de circa 715-730 de milioane de dolari (540-552 de milioane de euro).
Divizia de cercetare de piaţă a The Nielsen Company este ACNielsen, prezentă şi pe piaţa locală.
La nivel internaţional compania cipriotă MEMRB, printre ai cărei clienţi se numără L'Oreal, Philip Morris şi Procter&Gamble, acoperă Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi nordul Africii.
Deşi valoarea tranzacţiei nu a fost făcută publică, site-ul de ştiri Cyprus Mail vehiculează o valoare de peste 60 de milioane de euro.
Compania de cercetare de piaţă de origine cipriotă MEMRB, cu o istorie de peste 40 de a