Volumul vânzărilor Coca-Cola Hellenic în România a scăzut anul trecut cu 4%, la 167,8 milioane de navete, din cauza condiţiilor economice dificile şi a măsurilor dure de austeritate, care au afectat cererea de consum, a anunţat compania elenă. Vânzările au avut însă o creştere uşoară în trimestrul al patrulea, datorită promovării intense a mărcilor de băuturi carbogazoase. Volumele mărcii Coca-Cola au crescut în ultimul trimestru al anului în România cu aproape 20%, se mai arată în raportul citat. La nivel de grup, cel mai mare îmbuteliator Coca-Cola din regiune a înregistrat anul trecut o creştere de 1% a volumului vânzărilor, la 2,1 miliarde de navete. Vânzările Coca-Cola Hellenic au urcat în 2010 cu 4%, la 6,8 miliarde euro, iar profitul net a avansat cu 6%, la 423,2 milioane euro.
Volumul vânzărilor Coca-Cola Hellenic în România a scăzut anul trecut cu 4%, la 167,8 milioane de navete, din cauza condiţiilor economice dificile şi a măsurilor dure de austeritate, care au afectat cererea de consum, a anunţat compania elenă. Vânzările au avut însă o creştere uşoară în trimestrul al patrulea, datorită promovării intense a mărcilor de băuturi carbogazoase. Volumele mărcii Coca-Cola au crescut în ultimul trimestru al anului în România cu aproape 20%, se mai arată în raportul citat. La nivel de grup, cel mai mare îmbuteliator Coca-Cola din regiune a înregistrat anul trecut o creştere de 1% a volumului vânzărilor, la 2,1 miliarde de navete. Vânzările Coca-Cola Hellenic au urcat în 2010 cu 4%, la 6,8 miliarde euro, iar profitul net a avansat cu 6%, la 423,2 milioane euro.