Inaki Berroeta (foto), noul CEO al Vodafone Romania, a prezentat joi ariile de focus ale companiei in urmatoarea perioada. Pe lista de "to do" se afla modificarea designului interior al magazinelor companiei, training-uri cu personalul si cresterea numarului de produse care pot fi testate in unitati.
Intrebat de DailyBusiness.ro daca a intrat pana acum incognito intr-un magazin Vodafone din Romania, noul CEO a raspuns ca intr-adevar a vizitat atat magazinele proprii, cat si pe cele ale concurentei. Care au fost impresiile de "mistery shopping" ale sefului Vodafone?
"Trebuie sa lucram la aspectul magazinelor si avem in plan imbunatatirea design-ului, sa facem mai multe sesiuni de training pentru angajati si sa existe o mai mare disponibilitate de produse care pot fi testate", a spus Inaki Berroeta.
El nu a precizat la cat se vor ridica investitiile companiei pentru imbunatatirea zonei de retail. "In general, vrem sa imbunatatim experienta consumatorului", a spus seful Vodafone Romania.
Compania detine peste 200 de magazine proprii si mai are in retea alte circa 900 de magazine detinute de parteneri.
Seful companiei a explicat ca in general, clientii prefera experienta traditionala de retail in defavoarea online-ului, un mediu unde mai degraba este solicitat customer-care-ul decat vanzarile.
"Probabil, aveti mai multe magazine telecom decat orice alta tara din lume", a spus Berroeta. Acesta crede ca pe piata romaneasca exista o calitate buna a seviciilor si ca romanii sunt privilegiati cat vine vorba de raportul calitate-pret al serviciilor de telecomunicatii.
In prima luna in Romania, Inaki Berroeta s-a intalnit cu angajatii, a vizitat magazine, a cunoscut o parte din clientii corporate si a realizat bugetul pentru anul viitor. In agenda sa de luna viitoare, se numara si vizite in alte orase din t