Vineri, 11 februarie 2011, la chioşcurile de difuzare a presei apare numărul 43 din săptămânalul ZIUAVECHE.RO.
Nu rataţi un nou episod despre Ştiința manipulării consumatorului semnat de Adrian Pătruşcă. Finanţate de marile grupuri de distribuţie, în anii 1950, au apărut peste Ocean “institutele de cercetare a motivaţiilor”. Misiunea lor: studiul comportamentului omului de pe stradă pentru a-l incita, fără ştirea sa, să cumpere cutare sau cutare produs; să “golească” subconştientul; să definească diferitele personalităţi (anxioşii, pasivii, ostilii etc.) şi să le găsească părţile vulnerabile.
Alte subiecte interesante:
-Geopolitică-“ Mulţimea în stradă-Armata la putere”
- Dezvăluiri- Rezerviştii se războiesc între ei-Conducerea sindicatului cadrelor militare, acuzată de delapidare”
- Reportaj- “Viaţa soldaţilor români din Afganistan: între MRE, amintirea nevestei şi gloanţele talibanilor”
- Tehnologie IT şi Auto “nJoy U200: viaţă de pisică pentru… bateriile alcaline”;“ Sony are noi notebookuri VAIO Y, cu AMD”; ” Acer şi Asus îşi achită eroarea Intel în faţa cumpărătorilor”; ”Vodafone are BlackBerry Bold 9780 în ofertă”;” Avanpremieră la Salonul de la Geneva ”
-Dialogurile Iolandei-“ Mişcarea literară optzecistă- De multe ori, cutia milei are altă destinaţie…”
- Social – “Traiul fără adăpost – mai mult decât lipsa acoperişului deasupra capului?”
-Editorialele lui Alin BURTESCU, Ion PETRESCU, Mihaela CÂRLAN şi Ioan GROŞAN
-Caricaturile de exceptie ale lui Cristinel Vecerdea (CRIV)
Acum şi pe print. Nu ratati numarul 43 din săptămânalul ZIUAVECHE.RO.
Se difuzează împreună cu ziarul Puterea, Gazeta de Cluj şi Gazeta de Bistriţa.
Citeşte aici numarul 43 din săptămânalul ZIUAVECHE.RO
Vineri, 11 februarie 2011, la chioşcurile de difuzare a presei apare numărul 43 din săptămânalul ZIUAVECH