Gigaset Communications, liderul european în producţia de telefoane DECT, s-a dezvoltat considerabil depăşindu-şi astfel bugetul estimat pentru anul 2010. Anul trecut, compania a atins un nivel al veniturilor de 500 milioane euro şi un profit operaţional (EBITDA) de peste 45 milioane euro.
Principalul argument care stă la baza acestei direcţii este chiar creşterea spectaculoasă a pieţei principale de desfacere. În Europa, Gigaset a reuşit să-şi crească vânzările pe întreaga durată a anului mulţumită noilor produse şi a unei bune colaborări cu partenerii de vânzări. Profitul operaţional a crescut spectaculos. La finalul anului 2010, compania nu a mai înregistra pierderi şi a începe anul fiscal 2011 cu lichidităţi în valoare de peste 40 milioane euro.
Cererea puternică precum şi strategia de business focusată direct pe telefonia DECT, au asigurat încă de la început depăşirea venitului previzionat. Prin comparaţie cu anul 2009, veniturile provenite din principalul domeniu de activitate au fost de 485 milioane euro, excluzând operaţiunile externe de broadband WiMAX şi Home Media care au fost vândute in 2009 şi care generau pierderi.
În Europa, liderul incontestabil de piaţă Gigaset şi-a putut creşte considerabil veniturile în lunile septembrie şi octombrie prin vânzarea unui număr record de unităţi. Lunile următoare vacanţei de vară reprezintă în mod tradiţional perioada în care retailerii se aprovizionează pentru sezonul Crăciunului. Cele două luni reprezintă apogeul rezultatelor anului 2010, înregistrate în termeni operaţionali. Această creştere a vânzărilor este în primul rând dovada unui portofoliu complex de produse inovative şi de înaltă calitate, a îmbunătăţirii prezenţei pe piaţă prin intermediul partenerilor de vânzări şi a consolidării continue a brandului Gigaset pe piaţă.
În 2010, Gigaset a continuat fabricarea la scară mare a unui por