* Compania derulează programe de promovare pe pieţele din Japonia, SUA şi Marea Britanie
Producătorul autohton de vinuri "Senator Wine" are ca prioritate extinderea activităţii sale pe segmentul premium, ne-a declarat George Neacşu, adminis-tratorul companiei. Domnia sa ne-a spus că, în prezent, societatea produce, în special, "vinuri pentru segmetul mediu de consumatori şi atacă seg-mentul premium".
Pentru realizarea aces-tui proiect, societatea îşi modernizează centrele de producţie, prin refacerea cramei din Vrancea, precum şi prin construcţia unei crame noi în Însurăţei, judeţul Brăila. Lucrările vor fi realizate cu cofinanţare europeană, "Senator Wine" având, în acest sens, două proiecte aprobate pentru absorbţia de fonduri structurale, în valoare de circa 4 milioane de euro fiecare. Primul dintre acestea, care se află în stadiul de accesare a finanţării, va fi finalizat în circa un an, potrivit domnului Neacşu, care ne-a precizat că, după terminarea sa, va fi demarat cel de-al doilea proiect de extindere a capacităţii de producţie. Cu sediul social în Focşani, "Senator Wine" produce, în prezent, aproximativ 5-6 milioane de litri de vin anual, exploatând 850 de hectare de vie.
Compania a accesat fonduri europene şi pentru promovarea vinurilor proprii pe plan extern. Administratorul societăţii ne-a spus că, în prezent, "Senator Wine" desfăşoară un program de promovare în Japonia, care valorează aproximativ 380.000 de euro. Proiectul a fost demarat anul trecut şi are o perioadă de desfăşurare de trei ani, urmând să fie finalizat până la sfârşitul lui 2012.
"Avem un parteneriat cu o firmă japoneză care se ocupă de implementarea programului, ce presupune diverse acţiuni de marketing, de genul degustărilor, al participărilor la expoziţii, promovării vinurilor în diverse lanţuri de magazine specializate etc. Activitatea este structurată pe