La Fântâna România a înregistrat un avans de 30% al segmentului rezidenţial comparativ cu 2009 şi va continua să se extindă şi anul acesta pe acest segment, a anunţat, ieri, liderul de piaţă pe segmentul distribuţiei şi îmbutelierii de apă naturală consumată prin intermediul watercoolerelor.
Creşterea este raportată atât ca număr de mini-watercoolere instalate, respectiv clienţi noi care au apelat la acest serviciu, cât şi din punct de vedere al consumului de apă îmbuteliată la cutie de 10 litri, care a atins 3 milioane de litri. "Şi în acest an continuăm focusul pe segmentul rezidenţial, pentru care am lansat deja abonamente noi, adaptate fiecărui tip de consumator. De asemenea, o parte relevantă a strategiei noastre este continuarea integrării Purificatorului Waterpia în oferta companiei noastre, din dorinţa de a oferi o soluţie completă de hidratare, adaptată oricărei nevoi. Pentru 2011 estimăm o creştere volumică de până la 5% şi o uşoară majorare a portofoliului de clienţi, atât din rândul companiilor, cât şi al consumatorilor casnici", a declarat, într-un comunicat, remis ieri redacţiei, Mihai Matyas, director general La Fântâna România.
Anul trecut, afacerile La Fântâna România s-au menţinut la nivelul înregistrat în 2009, respectiv 17 milioane de euro, cu vânzări de aproape 80 milioane litri de apă îmbuteliată.
Grupul La Fântâna numără în prezent 600 de angajaţi în România şi Serbia, două unităţi de îmbuteliere în România (una la Bucureşti şi una la Tălmaciu) şi o unitate de îmbuteliere la Mitrovo Polje, în Serbia. La Fântâna deserveşte în Romania un număr de 25.000 de clienţi companii şi instituţii, iar numărul watercoolerelor instalate este de 55.000 la nivelul întregii ţări.
La Fântâna România a înregistrat un avans de 30% al segmentului rezidenţial comparativ cu 2009 şi va continua să se extindă şi anul acesta pe acest segment, a