,,TU CUI DAI ACCEPT?” este numele campaniei lansate de Inspectoratul General al Poliţiei Române, prin Institutul de Cercetare şi Prevenire a Criminalităţii. Poliţiştii Biroului de Analiză şi Prevenire a Criminalităţii Giurgiu vor efectua acţiuni în unităţile de învăţământ din mediul urban şi rural, pentru a-i sfătui pe cei mici dar şi pe părinţi despre riscurile care pot apărea pe internet.
Poliţiştii de prevenire vor ajunge, în perioada februarie-iunie, în mai multe şcoli din întreaga ţară, unde se vor întâlni cu elevii claselor V-VIII. Astfel, în peste 600 de clase de elevi din ciclul gimnazial se vor organiza concursuri despre utilizarea corectă a Internetului.
„În mod evident Internetul a devenit un mediu aproape familiar pentru majoritatea celor tineri. Prin această campanie nu dorim să descurajăm utilizarea Internetului de către copii, ci să-i învăţăm că e nevoie de respectarea câtorva reguli minime de autoprotecţie” au susţinut iniţiatorii campaniei.
Purtătorul de mesaj al campaniei „TU CUI DAI ACCEPT?” a fost ales Florin Grozea, de la HI-Q, acesta apărând şi în spotul campaniei. Florin va participa, alături de poliţiştii de prevenire, şi la acţiuni desfăşurate în şcoli.
Campania face parte dintr-un proiect iniţiat în urmă cu 2 ani de către Poliţia Română în parteneriat cu Poliţia Norvegiană şi finanţat de Mecanismul Economic European, RO 0041- Dezvoltarea capacităţii de prevenire şi investigare a cazurilor de pornografie infantila pe internet în România.
Scopul campaniei este creşterea gradului de informare a unor grupuri ţintă (copii, părinţi, profesori) cu privire la riscurile ce pot apărea pe Internet şi la modalităţile de prevenire a acestora.
Poliţiştii Biroului de Analiză şi Prevenire a Criminalităţii Giurgiu vor efectua acţiuni în unităţile de învăţământ din mediul urban şi rural.
Potrivit cercetărilor rea