Dacă am vorbit despre Marcela Saftiuc ca fiind cea mai frumoasă voce feminină din folk-ul românesc, poate că am nedreptăţit-o pe Anda Călugăreanu.
Nu trebuie uitat că Anda s-a apucat târziu de folk, după o carieră strălucită în muzica uşoară şi în divertisment. Sătulă însă de compoziţiile tot mai inepte, mai comunistoide, mai stoarse de conţinut, decide să compună şi să cânte pe cont propriu. Învaţă chitara în câteva luni şi face o schimbare spectaculoasă de macaz. Chiar dacă ajunge şi pe scena Cenaclului Flacăra, nu va face nici un compromis regimului şi lui Păunescu. Este unul dintre puţinii artiştii care s-au păstrat curaţi până la capăt.
Iată un cântec, „Seara”, în care alături de Anda se aude chitara marelui Dan Andrei Aldea.
Nu puteam omite cutremurătorul “Noi, nu!”, pe versurile lui Nicolae Labiş.
Dacă am vorbit despre Marcela Saftiuc ca fiind cea mai frumoasă voce feminină din folk-ul românesc, poate că am nedreptăţit-o pe Anda Călugăreanu.
Nu trebuie uitat că Anda s-a apucat târziu de folk, după o carieră strălucită în muzica uşoară şi în divertisment. Sătulă însă de compoziţiile tot mai inepte, mai comunistoide, mai stoarse de conţinut, decide să compună şi să cânte pe cont propriu. Învaţă chitara în câteva luni şi face o schimbare spectaculoasă de macaz. Chiar dacă ajunge şi pe scena Cenaclului Flacăra, nu va face nici un compromis regimului şi lui Păunescu. Este unul dintre puţinii artiştii care s-au păstrat curaţi până la capăt.
Iată un cântec, „Seara”, în care alături de Anda se aude chitara marelui Dan Andrei Aldea.
Nu puteam omite cutremurătorul “Noi, nu!”, pe versurile lui Nicolae Labiş.