• Ec. Ioan Barliba, managerul Spitalului Sf. Spiridon, a anuntat ca au fost demarate procedurile de reorganizare a unitatii • Din suma de 6,8 milioane lei alocata de Ministerul Sanatatii, 3,7 milioane sunt necesare pentru infrastructura, iar 3,1 pentru dotarea cu aparatura • Lucrarile vor fi finalizate in aproximativ 6 luni
Dupa ce Guvernul a publicat in Monitorul OficialHotararea de Guvern privind desfiintarea si reorganizarea spitalelor din judet aflate in subordinea Ministerului Sanatatii (MS), conducerea Spitalului Sf. Spiridon asteapta banii pentru a putea trece la treaba. Cand MS va trimite cele 6,8 milioane de lei alocate, la Spiridon vor incepe efectiv lucrarile de reorganizare. "In baza Hotararii de Guvern 85 am demarat deja procedurile de reorganizare a Spitalului Sf. Spiridon. In aceste zile va veni si fila de buget cu suma alocata de Ministerul Sanatatii, este vorba de 6,8 milioane de lei. Imediat vom trece, pas cu pas, la reorganizarea spitalului. Din aceasta suma, 3,7 milioane vor fi alocati pentru infrastructura, si ma refer aici la reparatii, consolidari, reamenajari de spatii, iar restul de 3,1 milioane de lei vor fi necesari pentru tehnica si aparatura medicala necesara sectiilor noi care vor fi atrase de la celelalte spitale", a declarat ec. Ioan Barliba, managerul Spitalului Sf. Spiridon Iasi.
Lucrarile vor dura aproximativ jumatate de an, iar in tot acest timp sefii spitalului dau asigurari ca actul medical nu va avea de suferit. "Acum finalizam analizele, studiile de fezabilitate, trimitem toate datele la Ministerul Sanatatii, iar in cateva zile ne apucam de lucru. Procesul de reorganizare este estimat sa dureze cinci - sase luni, iar in tot acest timp vom asigura o activitate cat mai complexa, care sa nu puna nici un moment in dificultate actul medical", a adaugat managerul Barliba.
Pasarela intre UPU si restul