Vodka, tequila, bere, tuica, spirtoase, non-spirtoase, cu mai mult alcool, cu mai putin alcool. Din pacate, nu enumar stocul unui magazin de obtinere a fericirii prin aburi de alcool, ci enumar regulile unei asa zise campanii sociale duse pe Facebook. Tineti-va bine, pentru ca aceasta campanie este de… prevenire a cancerului la san! Stiu ca nu vedeti nicio legatura intre alcool si cancer, intre femei care au cancer si alcool, intre orice tine de cancer si zona de spirtoase. Nici eu nu am vazut legatura, de unde si acest material vehement.
Vorbesc despre o campanie care a isterizat online-ul in primele editii, plecand de la reguli stupide catre reguli extraordinar de stupide, pe care doamnele cu dare de inima le-au urmat intocmai. Asa ca dupa ce barbatii au tot auzit pe unde le place femeilor(in materie de genti, la ce va gandeati?) si ce marime are sutienul lor, acum au ajuns sa se oripileze(sau poate fericeasca, depinde de gusturi) la vederea unor update-uri de statusuri care contin cam tot atata cantitate de alcool verbal cat consuma… oral cotropitorii nostri indepartati, rusii.
Curentul a prins pe toata lumea, de la pustoaice de 14 ani pana la femei in floarea varstei care chiar cred ca slujesc o cauza nobila, cea a cancerului la san. Drept pentru care, doamnele se bat in statusuri profund alcoolizate de vreo saptamana incoace, sperand ca pot face o diferenta si ca pot salva un san bolnav.
Rautacioasa din fire fiind, invoc argumentul logicii pentru aceasta campanie „nobila” si tin sa intreb doamnele care au sarit in sustinerea campaniei: cum credeti ca puteti sustine o astfel de cauza, invocand alcoolul si lasandu-va purtate de valul manipulator al regulilor unei campanii care se vrea a genera doar buzz pe online? Cum credeti ca puteti schimba ceva in comportamentul celorlalte femei/ barbati cu privire la existenta cancerului la san postand sta