Seria Guitar Hero din gama de jocuri video-muzicale, precum si brandul DJ Hero au fost inchise oficial, Activision concediind echipa care se ocupa cu dezvoltarea titlurilor muzicale.
Motivele pentru care producatorul a decis retragerea uneia dintre cele mai inovative branduri de succes din peisajul jocurilor video sunt lesne de inteles: nu se mai vinde, licentele sunt prea costisitoare si ultima interactiune a inregistrat critici in exces - relateaza Webnews.
Pasionatii de jocuri video din seria mai sus amintita vor fi dezamagiti sa afle ca Activision a decis sa-si concentreze resursele financiare destinate brandurilor muzicale in scopul crearii de titluri cu valoare comerciala palpabila, abordand tematici de avangarda si care ofera un profit garantat.
Potrivit sursei citate, Guitar Hero si DJ Hero nu sunt singurele branduri pe cale de disparitie de pe harta de interese ale Activision, fiind scoase din scena si True Crime: Hong Kong, alaturi de noua interactiune a lui Tony Hawk - serie dedicata iubitorilor de skate-board.
Seria Guitar Hero din gama de jocuri video-muzicale, precum si brandul DJ Hero au fost inchise oficial, Activision concediind echipa care se ocupa cu dezvoltarea titlurilor muzicale.
Motivele pentru care producatorul a decis retragerea uneia dintre cele mai inovative branduri de succes din peisajul jocurilor video sunt lesne de inteles: nu se mai vinde, licentele sunt prea costisitoare si ultima interactiune a inregistrat critici in exces - relateaza Webnews.
Pasionatii de jocuri video din seria mai sus amintita vor fi dezamagiti sa afle ca Activision a decis sa-si concentreze resursele financiare destinate brandurilor muzicale in scopul crearii de titluri cu valoare comerciala palpabila, abordand tematici de avangarda si care ofera un profit garantat.
Potrivit