Insotitoarele de bord din cadrul companiei aeriene britanice Virgin Atlantic, imbracate in uniformle lor de un rosu aprins, au fost decretate drept cele mai sexy si mai fascinante din lume.
Potrivit rezultatelor unui sondaj realizat de Business Travel and Meetings Show (Bmts) pe un grup de 1.000 de persoane, Virgin Atlantic se afla pe primul loc in clasament cand este vorba de frumusetea si farmecul insotitoarelor de bord - relateaza Yahoo! Viaggi.
Succesul inregistrat pare sa se datoreze in mare masura si uniformei acestora, de un rosu aprins, care le pune in valoare calitatile fizice, justificand aprecierile pozitive ale intervievatilor si atragandu-le numele de "Red Hotties".
In octombrie 2010, compania Virgin Atlantic a lansat o campanie publicitara de circa 6 milioane de lire sterline, intitulata "Feeling Good", realizata intr-un amestec de stil James Bond cu imagini provocatoare, in care protagonistele erau propriile insotitoare de bord.
In ciuda succesului repurtat in sondaje, Richard Branson, fondatorul grupului Virgin a anuntat concedierea unui mare numar din personalul companiei aeriene - insotitoare de bord, echipaj de sol si piloti deopotriva.
"Nici o companie aeriana nu e imuna la recesiune", ar fi declarat Steve Ridgway - seful executiv de la Virgin Atlantic, potrivit sursei citate.
Insotitoarele de bord din cadrul companiei aeriene britanice Virgin Atlantic, imbracate in uniformle lor de un rosu aprins, au fost decretate drept cele mai sexy si mai fascinante din lume.
Potrivit rezultatelor unui sondaj realizat de Business Travel and Meetings Show (Bmts) pe un grup de 1.000 de persoane, Virgin Atlantic se afla pe primul loc in clasament cand este vorba de frumusetea si farmecul insotitoarelor de bord - relateaza Yahoo! Viaggi.
Succesul inregistrat pare