Lucrările la calea ferată spre litoral se vor încheia până în iulie, dată după care trenurile vor circula spre Constanţa cu o viteză de 160 de km. pe oră. Durata drumului de la Bucureşti la Constanţa va fi de două ore şi jumătate, susţine ministrul tranporturilor Anca Boagiu, citat de zf.ro.
De ani buni drumul spre Constanţa este un coşmar pentru cei care folosesc trenul pe această rută. Drumul de la Bucureşti la Constanţa în data de 11 februarie 2011 durează, potrivit Mersului trenurilor 3: 45 pentru un accelerat şi 3:54 pentru un tren rapid. Şi pe porţiunea Câmpina Predeal se va merge cu aceeaşi viteză de 160 km/h, din noiembrie, spune ministrul.
Lucrările la reabilitarea liniei de cale ferată Bucureşti-Constanţa au început în 2006, sub conducerea lui Gheorghe Dobre , ministrul transporturilor, construcţiilor şi turismului la acea vreme, şi aveau ca termen iniţial de finalizare anul 2009, însă lucrările au întârziat cu circa doi ani.
Lucrările la calea ferată spre litoral se vor încheia până în iulie, dată după care trenurile vor circula spre Constanţa cu o viteză de 160 de km. pe oră. Durata drumului de la Bucureşti la Constanţa va fi de două ore şi jumătate, susţine ministrul tranporturilor Anca Boagiu, citat de zf.ro.
De ani buni drumul spre Constanţa este un coşmar pentru cei care folosesc trenul pe această rută. Drumul de la Bucureşti la Constanţa în data de 11 februarie 2011 durează, potrivit Mersului trenurilor 3: 45 pentru un accelerat şi 3:54 pentru un tren rapid. Şi pe porţiunea Câmpina Predeal se va merge cu aceeaşi viteză de 160 km/h, din noiembrie, spune ministrul.
Lucrările la reabilitarea liniei de cale ferată Bucureşti-Constanţa au început în 2006, sub conducerea lui Gheorghe Dobre , ministrul transporturilor, construcţiilor şi turismului la acea vreme, şi aveau ca termen iniţial de finalizare anul 2009, însă lucrările