Max Page, un puşti de 6 ani, a devenit vedetă după ce a apărut în cel mai nou spot publicitar pentru Volkswagen. Pe internet are 26 de milioane de fani din întreaga lume.
E o idee proastă să subestimezi "forţa", mai ales dacă este vorba de forţa unui puşti blond de vreo 6 ani, care îndrăzneşte să se fâţâie - înfăşurat în costumul lui Darth Vader - sub ochii câtorva sute de milioane de privitori din toată lumea.
"19 milioane de vizionări în 48 de ore pentru spotul Volkswagen de la SuperBowl. Recordurile astea îi vor îndemna pe publicitarii de pretutindeni să viseze la ceva napalm (ori măcar la nişte fumigene) - comentau blogurile de profil româneşti la sfârşitul săptămânii trecute, când celebrul producător auto lansa reclama cu micuţul Darth Vader (după ce clipul făcuse ceva vogă ca viral).
Lovitură publicitară
Între timp, pe YouTube s-au strâns aproape 27 de milioane de accesări, la care se adaugă cei 110 milioane de oameni care au văzut reclama duminica trecută, la SuperBowl, suficient încât să considerăm clipul intrat de la debut în galeria clasicilor, aşa cum estimează presa internaţională.
Reprezentanţii companiei VW consideră, la rându-le, că au dat lovitura. Ei speră ca "forţa" să-i ajute să-şi consolideze poziţia pe piaţa americană - obiectiv strategic prioritar, aşa cum declara zilele trecute Jonathan Browning, director executiv pentru America de Nord - şi să fi bifat un pas important în planul pe termen lung de a deveni principalul furnizor de automobile, la nivel mondial, până în 2018.
Invitat de marcă la NBC
Celebrul clip a creat deja un star: deşi apare încă din 2009 la televizor, în diverse producţii americane - dintre care cea mai cunoscută este, probabil, serialul "Tânăr şi neliniştit", şi a mai apărut în reclame pentru Walgreens sau Clear Communications, micuţul Max Page a