Joi seara, obişnuitul linşaj de la emisiunea lui Ursu şi Stancu. Victimă, mai mult sau mai puţin inocentă, pedelistul Sorin Blejnar, şeful ANAF.
Spun "mai mult sau mai puţin inocentă" pentru că Blejnar a încercat să facă o măgărie şi, într-un mod complet lipsit de etică profesională, să plaseze o şopârlă despre Victor Ponta.
Pe scurt, şeful ANAF a intervenit în emisiunea "Ora de Foc" pentru a sugera că pasiunea pentru raliuri a şefului PSD este sponsorizată, pe ascuns, de către o firmă din Iaşi, Colina Motors. Formal, intervenţia lui Blejnar este incorectă, pentru că, în calitatea sa de şef al Fiscului, care are acces la informaţii financiare confidenţiale, datoria sa este să pună în mişcare mecanismele statului atunci când sesizează o ilegalitate, nu să bârfească la televizor.
Ce o să facem de acum încolo: de câte ori îl supărăm pe Blejnar sau pe Băsescu sau pe cineva din estabilishmentul PDL o să aşteptăm ca Fiscul să ne facă de baftă în presă?
Pe fond, rămâne însă întrebarea: cine-i plăteşte lui Ponta pasiunea costisitoare pentru raliuri? În 2008, la o cursă de pe lângă Sibiu, maşina în care se afla (o Dacie Logan) a ajuns în apă. În 2010, a făcut praf o maşină mult mai scumpă: un Ford Focus WRC, un bolid special conceput pentru curse. Toată această distracţie costă pentru că, dincolo de maşinile distruse, există nenumărate alte cheltuieli.
Nu am nimic împotriva acestui hobby, dimpotrivă, este singurul lucru care mi-l face pe Ponta ceva mai simpatic. Dar, corect este ca el să spună cine-l finanţează pentru că, din declaraţia sa de avere nu reiese că şi-ar putea permite o distracţie atât de scumpă. Nici salariul său de parlamentar, nici banii pe care-i ia soţia sa de la Parlamentul European, nici veniturile din chirii şi nici cele de la cabinetul de avocatură nu cred că îi permit să se joace cu maşinuţe de