Când pilotezi un avion de 68 de milioane de lire sterline, cu 800 km pe oră, la nici 100 de metri deasupra solului, poate că ar fi bine să ţii ambele mâini pe manşă. Dar pentru prietenosul pilot al unui avion de vânătoare britanic acest aspect nu era atât de important, de vreme ce şi-a permis ca în timpul unei asemenea manevre, într-un zbor razant pe deasupra muntelui Cadar Idris, din nord-vestul Ţării Galilor, să-l salute pe Peter Bailey , un pasionat de aviaţie care tocmai fotografia supersonicul Forţele Aeriene Regale ale Marii Britanii. Acesta susţine că pilotul, după ce a văzut că este "vedetă", a mai făcut o trecere prin acelaşi punct, cu o viteză şi mai mare, dar fără să mai poată fi fotografiat.
Când pilotezi un avion de 68 de milioane de lire sterline, cu 800 km pe oră, la nici 100 de metri deasupra solului, poate că ar fi bine să ţii ambele mâini pe manşă. Dar pentru prietenosul pilot al unui avion de vânătoare britanic acest aspect nu era atât de important, de vreme ce şi-a permis ca în timpul unei asemenea manevre, într-un zbor razant pe deasupra muntelui Cadar Idris, din nord-vestul Ţării Galilor, să-l salute pe Peter Bailey , un pasionat de aviaţie care tocmai fotografia supersonicul Forţele Aeriene Regale ale Marii Britanii. Acesta susţine că pilotul, după ce a văzut că este "vedetă", a mai făcut o trecere prin acelaşi punct, cu o viteză şi mai mare, dar fără să mai poată fi fotografiat.