Elevii de la ţară folosesc cornul şi laptele oferite de guvern pentru a hrăni animalele din gospodărie.
Şcolarii de la oraş se bat sau chiar joacă fotbal cu produsele, în timp ce profesorii sunt frustraţi că, în pofida pregătirii profesionale, au ajuns să împartă alimente, se arată, potrivit RRA, într-un studiu finanţat de guvern privind impactul şi eficienţa programului “Cornul şi laptele”.
Studiul scoate în evidenţă faptul că produsele sunt consumate într-o măsură mai mare la ţară, unde cornul şi laptele reprezintă o sursă importantă de hrană pentru familiile elevilor, în special în cazul copiilor de etnie romă care vin la şcoală motivaţi de această gustare.
Dacă în mediul rural cornul şi laptele sunt consumate totuşi în proporţie de 90%, chiar şi ca hrană pentru animale, la oraş procentul scade semnificativ, profesorii estimând chiar că mai mult de jumătate dintre elevi nu consumă alimentele. Programul “Cornul şi laptele” a fost introdus în şcoli începând cu anul 2002, media beneficiarilor fiind de peste două milioane de copii anual.
Elevii de la ţară folosesc cornul şi laptele oferite de guvern pentru a hrăni animalele din gospodărie.
Şcolarii de la oraş se bat sau chiar joacă fotbal cu produsele, în timp ce profesorii sunt frustraţi că, în pofida pregătirii profesionale, au ajuns să împartă alimente, se arată, potrivit RRA, într-un studiu finanţat de guvern privind impactul şi eficienţa programului “Cornul şi laptele”.
Studiul scoate în evidenţă faptul că produsele sunt consumate într-o măsură mai mare la ţară, unde cornul şi laptele reprezintă o sursă importantă de hrană pentru familiile elevilor, în special în cazul copiilor de etnie romă care vin la şcoală motivaţi de această gustare.
Dacă în mediul rural cornul şi laptele sunt consumate totuşi în proporţie de 90%, chiar şi ca hrană pentru animale, la oraş procentul sca