Listarea la bursă în următorii doi ani, deschiderea unui birou în Dubai, lansarea unui produs revoluționar și propulsarea BitDefender în poziția de cel mai bun produs de securitate din lume sunt principalele obiective din agenda lui Florin Talpeș, CEO Softwin.
Omul de afaceri călătoreşte des peste Ocean, unde compania sa are două birouri, unul în Florida şi unul în California, pentru care lucrează în jur de 50 de americani. Mai mult, anul trecut a reuşit să aducă BitDefender pe rafturile celui mai mare retailer la nivel mondial, Wal-Mart, „BitDefender se găsea în Wal-Mart, dar sub forma unui produs care integra tehnologiile BitDefender. Acum, suntem în Wal-Mart cu propriul brand. E un mare succes. Suntem pe cale să ajungem în toate marile lanţuri de retail americane“, a arătat acesta.
În prezent, produsele BitDefender sunt distribuite la nivel internaţional în peste 180 de ţări. „Noi, românii, avem nevoie de starea de spirit potrivită, de atitudine. Avem mult prea mare modestie atunci când ne gândim la posibilul nostru succes. Ne gândim că am putea fi de succes aici, la mine în oraş, la mine în regiune, iar în România e deja foarte ambiţios. Dacă mă mai duc şi pe lângă România, atunci sunt deja absolut genial, pe când alte ţări au gena globalizării sau a imperialismului“, a explicat omul de afaceri. BitDefender deţine echipe complexe în Marea Britanie, Germania, Spania, dar şi echipe mai mici în Brazilia şi Orientul Apropiat.
Date bine protejate
Soluţia românească de securitate este cea mai folosită în Franţa, iar în China sunt peste 200 de milioane de utilizatori care folosesc produse BitDefender ori produse care conţin tehnologie BitDefender. „Dacă mergi în Shanghai şi intri într-un magazin de IT, nu o să scapi de BitDefender. O să îl vezi pe raft“, a afirmat Talpeş. În Coreea de Sud, ţara cu cea mai mare viteză medie a conexiunilor la