Menţinerea cititorilor şi atragerea unora noi pe platformele online durează mai mult decât se estima iniţial
În timp ce anul trecut am asistat la o explozie a publicaţiilor online şi a platformelor de ştiri pentru telefoanele mobile, menţinerea cititorilor şi atragerea unora noi pe aceste platforme digitale durează mai mult decât se estima iniţial, potrivit celui mai nou studiu privind piaţa media al Deloitte. Începând cu anul 2007, un procent de 70% dintre americani citesc constant publicaţiile tipărite, cu toată că aceştia ştiu că informaţiile pe care le caută le pot găsi şi în mediul online. În acelaşi timp, 55% dintre americanii chestionaţi au afirmat că au continuat să se aboneze la publicaţii tipărite, în ultimii trei ani.
În plus, majoritatea repondenţilor susţin că o caracteristică importantă a revistelor este reprezentată de faptul că publicitatea îi ajută să afle anumite lucruri noi. Din 2007 până în prezent, un procent constant de 80% dintre americanii care au citit revista lor preferată în ediţia printată afirmă că publicaţiile tipărite sunt preferate, în detrimentul conţinutului online.
"Entuziasmul arătat pentru publicaţiile tipărite este consistent pentru toate grupele de vârstă, un rezultat unic în atitudinile consumatorilor în toate categoriile de mass-media", a declarat James McDonnell, directorul Deloitte Consulting LLP.
"Editorii au oportunitatea să îşi dezvolte strategii inteligente care să asigure menţinerea cititorilor care preferă printul, în timp ce dezvoltă simultan o strategie pentru mediul digital care îmbunătăţeşte experienţa utilizatorului", a explicat acesta.
Televiziunea continuă să fie rege
Într-o industrie în care se vorbeşte doar de noile platforme de comunicare şi divertisment online, televiziunea continuă să fie rege, 71% dintre americani afirmând că uitatul la televizor rămân