Latifundiarul din Pipera a dezvăluit care va fi de acum încolostrategia sa în legătură cu marketingul celui mai titrat club dinfotbalul românesc, după ce ProSport a semnalat că vânzările dinmagazinul din Unirii nu se mai ridică la nivelul maxim.
Este cunoscut faptul că Gigi Becali nu vrea să mai aibă pierderiîn acţiunile pe care departamentul de marketing al clubului său leîntreţine în acest an. În aceste condiţii, ca să fie sigur călucrurile vor merge bine în acest sector, patronul Stelei a avut odiscuţie la palat cu oamenii săi. "Auzisem eu că sunt nişteprobleme pe la marketing, că avem nişte pierderi şi aşa maideparte. Nu am stat pe gânduri şi mi-am chemat oamenii la palat.Le-am spus că, dacă mai suferim pierderi, chiar şi de un euro,atunci la revedere", şi-a început Becali discursul laSport.ro.
"Teia a pus lucrurile la punct"
În continuare, latifundiarul din Pipera a dezvăluit care a fostprima măsură pe care a luat-o. "I-am anunţat pe angajaţiimei că Teia Sponte va prelua aceste probleme, credeţi-mă că s-avăzut imediat. Ei bine, tată, acum nu mai suntem pe minus, deoareceel a ştiut cum să facă contractele. Eu merg doar pe profit, iarpierderile să şi le asume alţii, nu clubul", a încheiatBecali.
Planuri şi cu Academia
Surse ProSport au aflat că Gigi Becali doreşte de acum încolo caşi la Academia Stelei să nu se mai cheltuie aiurea banii. Primamăsură a fost deja luată, opt antrenori de la Centrul de copii şijuniori fiind daţi afară. În aceste condiţii, Leo Strizu, noul şefal Centrului de copii şi juniori al Stelei, trebuie să se descurcecu ce are la dispoziţie, cel puţin până când Gigi Becali o să alocenoul buget pentru Academie. "Tată, nu mai sunt eu prost săarunc cu banii pe fereastră. Anul trecut am cheltuit aproximativ1.000.000 de euro cu Academia, iar ea nu a produs nimic. Am fostnevoit să-l cumpăr pe puştiul ăla, Mate