Dacă fac fursecuri în formă de inimioară, de fiecare dată când am timp liber, se numeşte că sunt pasionată de Valentine´s Day?!
Îmi place să cred că toată euforia cu Sfântul Valentin e doar un moft de-al nostru, care va mai vui câţiva ani şi apoi ne vom găsi altă jucărie de import. Până una, alta, nu pot să nu iau în considerare efectul Valentine´s Day asupra celor singuri, care aud, văd timp de două-trei zile tot felul de mesaje şi lucruri rozalii, dulci, cu „I Love you” cât Casa Poporului.
Mai în glumă, mai în serios, afacerea cu Sfântul Valentin combate criza. Să fim serioşi: ce bărbat îndrăgostit sau femeie îndrăgostită nu îşi va scoate jumătatea în oraş sau nu se va întoarce acasă cu un dar, oricât de ieftin ar fi el?! De la shoppingul de 14 februarie, nişte agenţi economici scot puţin sau ceva mai mult profit.
Ce se vinde de Valentine´s Day?! Aproape orice: încărcări de cartele, pachete de cărţi, mini-concedii, concursuri de dedicaţii sau căsătorii de probă.
Sunt curioasă cum va arăta marketingul de Dragobete… Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
Dacă fac fursecuri în formă de inimioară, de fiecare dată când am timp liber, se numeşte că sunt pasionată de Valentine´s Day?!
Îmi place să cred că toată euforia cu Sfântul Valentin e doar un moft de-al nostru, care va mai vui câţiva ani şi apoi ne vom găsi altă jucărie de import. Până una, alta, nu pot să nu iau în considerare efectul Valentine´s Day asupra celor singuri, care aud, văd timp de două-trei zile tot felul de mesaje şi lucruri rozalii, dulci, cu „I Love you” cât Casa Poporului.
Mai în glumă, mai în serios, afacerea cu Sfântul Valentin combate criza. Să fim serioşi: ce bărbat îndrăgostit sau femeie îndrăgostită nu îşi va scoate jumătatea în oraş sau nu se va întoarce acasă cu un dar, oricât de ieftin ar fi el?! De la shoppingul de 14 februarie, nişte agenţi economi