Oamenii sunt hotărâţi să meargă în număr mare în faţa Primăriei Târgovişte, dacă nu se va crea staţie la Pavcom. Elevi, studenţi şi salariaţi care fac naveta zilnic către Târgovişte cu autobuzele celei mai vechi societăţi de transport din judeţ sunt trataţi discreţionar de către administraţia locală.
Societatea Mondotrans este obligată să-i lase pe călători la margine de oraş, de unde ar trebui să pornească pe jos către centru sau să plătească alţi bani şi să se îmbarce în microbuzele transportului local, de fiecare dată super aglomerate.
“Cu ce să mai achit alte bilete? Am ales să merg pe jos. De la Romlux până la CEC, în centru, unde am eu treabă, cred că sunt vreo patru kilometri, dar nu am încotro”, spune o bătrână din Butoiu.
Dâmboviţenii care locuiesc în comunele situate pe rutele celorlalte patru firme de transport care aduc călători la Târgovişte nu se confruntă cu aceeaşi problemă, fiindcă autobuzele respective au acces la staţii aproape de centrul oraşului sau la gară.
Legea - pentru unii mumă, pentru alţii, ciumă
“Când s-a dat hotărârea de Consiliu Local, toţi operatorii eram în aceeaşi situaţie. Acum, doar Mondotrans nu poate pătrunde în oraş. Pentru Millenium s-a creat staţie la Gara. Pentru Boss şi Aurora, la sensul giratoriu, pe Şoşeaua Găeşti, iar Atycului i s-a aprobat autogară într-o curte, pe Tudor Vladimirescu. Pe noi nu vor să ne lase să intrăm până la Pavcom, unde a funcţionat cândva autogara, iar oamenii sunt obişnuiţi să fie debarcaţi acolo”, afirmă Cătălin Rădulescu, directorul Mondotrans SA.
Situaţia s-a agravat zilele acestea, după ce conducerea firmei de transport a decis să aducă oamenii la Pavcom, având în vedere că şoseaua de centură a municipiului este în lucru şi nu se poate circula decât cu foarte mare greutate.
“Noi avem contract de delegare de gestiune pentru tras