TomTouch, divizia interactiva a companiei locale CS Vision, cu afaceri de circa 0,95 milioane euro anul trecut, estimeaza ca va vinde anul acesta 15 mese multitouch in valoare de aproape 140.000 de euro. Produsul a fost lansat de companie in septembrie anul trecut.
Pana acum, TomTouch au contractat patru clienti: doua mase vor fi livrate unui post de televiziune care le va utiliza in cadrul unei emisiuni cu tematica sociala, iar celelalte mese au fost solicitate de agentii de publicitate pentru clienti ai acestora, din domeniul farmaceutic, al bunurilor de larg consum si auto.
O masa multitouch costa 9500 de euro, iar cei de la TomTouch vad ca ar putea ajunge anul acesta la 15 livrate.
Produsul care cantareste 40 de kilograme poate interactiona cu obiectele asezate pe suprafata sa, iar daca utilizatorii doresc sa vizioneze un videoclip aflat in memoria unui telefon pot sa aseze telefonul pe masa oentru ca sa citeasca toate informatiile stocate direct de pe masa.
TomTouch este divizia de productie de terminale si aplicatii interactive a companiei CS Vision, înființata în octombrie 2002 de antreprenorul brasovean Razvan Bâgiu. Compania detine doua linii de afaceri: implementare de solutii software si productia de terminale si aplicatii interactive.
CS Vision are 32 de angajati (dintre care 20 lucreaza pentru TomTouch) care isi desfasoara activitatea in Bucuresti si Brasov, unde CS Vision detine si o hala de productie.
Anul trecut compania a avut afaceri de 0,95 de milioane de euro, iar pentru acest an estimeaza un business de 1,3 milioane de euro, a declarat pentru Wall-Street, Razvan Bagiu (foto), directorul general al CS Vision.
TomTouch a reprezentat circa 65% din vanzarile companiei, iar managerul spera ca aceasta divizie sa pastreze o pondere similara si in 2011.