Contextul economic a determinat reduceri de bugete ale consumatorilor, inclusiv cele alocate asigurărilor. Clienţii companiilor de asigurare au o putere de cumpărare tot mai redusă în condiţiile în care nici până acum asigurările nu reprezentau o prioritate în bugetele românilor.
Dacă ne referim la asigurările auto, spre exemplu, valoarea parcului auto este în scădere ceea ce ar putea constitui un motiv firesc de diminuare a tarifelor. Dar, până unde poate scădea preţul primelor de asigurare fără a pune în pericol solvabilitatea pieţei? Reprezentanţii companiilor de asigurări afirmă că firmele din industrie au flexibilizat produsele pe care le vând astfel încât clienţii să poată accesa produse de asigurare la nivelul pe care îl pot plăti, dar cu riscuri acoperite uşor diferite faţă de momentul începerii scăderii pieţei.
Invitaţi: Aurel Badea, director executiv asigurări generale, Allianz-Ţiriac, Bogdan Andriescu, preşedinte UNSICAR, Alex Roşca, redactor şef, publicaţiile PRIMM.
Urmareste înregistrarea video a întregii emisiuni. Emisiunea Ora de risc din 15 februarie
Contextul economic a determinat reduceri de bugete ale consumatorilor, inclusiv cele alocate asigurărilor. Clienţii companiilor de asigurare au o putere de cumpărare tot mai redusă în condiţiile în care nici până acum asigurările nu reprezentau o prioritate în bugetele românilor.
Dacă ne referim la asigurările auto, spre exemplu, valoarea parcului auto este în scădere ceea ce ar putea constitui un motiv firesc de diminuare a tarifelor. Dar, până unde poate scădea preţul primelor de asigurare fără a pune în pericol solvabilitatea pieţei? Reprezentanţii companiilor de asigurări afirmă că firmele din industrie au flexibilizat produsele pe care le vând astfel încât clienţii să poată accesa produse de asigurare la nivelul pe care îl pot plăti, dar c