eMAG, cel mai mare magazin online din România, a realizat o cifră de afaceri de 102 milioane euro în anul 2010, în creştere cu 60% faţă de anul trecut.
„Am depăşit obiectivul ambiţios propus la începutul anului şi, în acelaşi timp, am depăşit pragul important al cifrei de 100 de milioane. Performanţa din 2010 se datorează diversificării şi introducerii unor game noi de produse şi servicii, eficientizării şi automatizării proceselor interne care asigură o viteză de reacţie tot mai bună la cererile pieţei dar şi atragerii unui număr important de clienţi corporate prin servicii personalizate,” a declarat Iulian Stanciu, director general eMAG
“În 2011 ne vom concentra pe adăugarea unor categorii noi de produse şi pe dezvoltarea organică a tuturor categoriilor din portofoliu. Vom oferi în continuare preţuri şi promoţii excepţionale pe toate gamele, pentru că ne bazăm pe un model de business foarte eficient. Retailul online va ajunge la 20% din totalul pieţei de retail din România pe segmentele pe care activăm şi vom contribui activ la atingerea acestei cifre,” a adăugat Iulian Stanciu.
Pe fondul creşterii încrederii în comerţul online, piaţa de comerţ online electro-IT a înregistrat anul trecut o creştere cu aproximativ 60%, până la valoarea de 145 milioane de euro, eMAG menţinându-şi cota de piaţă la 70%. De asemenea, întreaga piaţă a fost susţinută de schimbarea comportamentului consumatorilor în mediul online dintr-unul de informare într-unul de cumpărare.
“Peste 20% din utilizatorii activi de internet din România vizitează lunar site-ul eMAG, în T4 2010 traficul nostru atingând 1,7 milioane vizitatori unici. Vom continua şi în 2011 campania de educare cu privire la avantajele comerţului online şi vom oferi constant promoţii foarte bune şi servicii premium. În plus, avem în dezvoltare proiecte de amploare care vo