Ramnicu Valcea isi face loc in randul oraselor turistice din tara noastra. Miercuri, primarul municipiului, Romeo Radulescu a anuntat ca videoclipul de promovare turistica "Vino La Valcea" a primit aviz favorabil de la CNA si ca in curand il vom vedea pe micile ecrane. "Il vom da tuturor televiziunilor care doresc sa-l difuzeze. E gratis pentru ca nu face reclama decat la oras", a declarat pentru HotNews.ro primarul Romeo Radulescu. Edilul mai spune ca spotul a fost facut cu specialistii proprii din primarie si ca ideea i-a venit dupa ce a a vazut "pe Eurosport acele reclame frumoase cu India si Singapore".
Descarca fisierul audio in format MP3
"Este prima etapa din programul de promovare turistica a comunitatii. Eu cred ca in cele 30 de secunde ale spotului am reusit sa comasam tot ce inseamna Ramnicu Valcea. Esentele se pastreaza in sticle mici, dupa cum era acea expresie. "Vino la Valcea" sau "Come To Valcea" vor putea fi vizualizate cat de curand pe site-ul primariei si in maxim o luna pe televiziuni la nivel national", a declarat Radulescu, citat de Agerpres.
Spotul video "Vino la Valcea" face o sinteza de 30 de secunde a orasului si prezinta diverse imagini ale urbei cu edificii culturale si monahale, parcuri, date despre comunitate, cateva posibilitati de petrecere a timpului liber, dar si cadre cu echipa de handbal Oltchim Ramnicu Valcea, una dintre putinele echipe de sport din tara care realizeaza performante la nivel international an de an.
"Am decis elaborarea unui astfel de spot imediat dupa finalizarea Strategiei de sport-cultura. Pe noi ne intereseaza ca Ramnicu Valcea sa devina un oras turistic. Am considerat necesar un asemenea spot. El a fost facut oarecum in graba. Anul acesta vom face unul mai bine pus la punct, dar pentru inceput este o secventa destul de buna", a declarat pentru HotNews.ro, Ro