La o zi după ce gigantul Apple a lansat un serviciu de abonare pentru publicaţii online vândute prin AppStore, compania Google a anunţat lansarea One Pass.
Noul serviciu, prin care Google speră să se interpună în relaţia dintre publisheri şi cititori, oferă posibilitatea companiilor să vândă conţinut (ştiri) pe bază de abonament.
Astfel, Google speră să convingă publisherii să plătească gigantului internet Google 10 cenţi/abonament intermediat, comparativ cu cei 30 de cenţi ceruţi de Apple.
Spre deosebire de serviciul similar al Apple, serviciul One Pass al Google nu este dependent de platformă, adresându-se oricui dispune de o conexiune internet (fără ca acesta să aibă neapărat un telefon mobil sau tabletă cu sistem de operare Android).
La o zi după ce gigantul Apple a lansat un serviciu de abonare pentru publicaţii online vândute prin AppStore, compania Google a anunţat lansarea One Pass.
Noul serviciu, prin care Google speră să se interpună în relaţia dintre publisheri şi cititori, oferă posibilitatea companiilor să vândă conţinut (ştiri) pe bază de abonament.
Astfel, Google speră să convingă publisherii să plătească gigantului internet Google 10 cenţi/abonament intermediat, comparativ cu cei 30 de cenţi ceruţi de Apple.
Spre deosebire de serviciul similar al Apple, serviciul One Pass al Google nu este dependent de platformă, adresându-se oricui dispune de o conexiune internet (fără ca acesta să aibă neapărat un telefon mobil sau tabletă cu sistem de operare Android).