Volumul subscrierilor ING Asigurări de Viaţă a crescut cu 3% anul trecut faţă de 2009, la 543,4 milioane lei, în timp ce profitul brut s-a înjumătăţit, ajungând la 46,47 milioane de lei, a anunţat ieri compania. "Rezultatul este în concordanţă cu obiectivele stabilite şi a fost influenţat de proiectele realizate pentru lansarea de noi produse, extinderea canalelor de distribuţie şi creşterea beneficiilor şi serviciilor oferite clienţilor, alături de investiţiile generate de dezvoltarea semnificativă a activităţii din Pilonul III", se arată într-un comunicat al ING Asigurări de Viaţă.
La finele anului 2010, valoarea activelor financiare în administrare a ajuns la 1,99 miliarde de lei, în creştere cu 11,2% faţă de 2009. "În 2010 s-a observat creşterea interesului pentru asigurările unit-linked (n.r.- cu componentă investiţională), care oferă, pe lângă protecţie, şi oportunitatea unor investiţii. Astfel, la ING ponderea contractelor de tip unit-linked în portofoliul total era de 56% la sfârşitul lui 2010, după ce, pe parcursul anului, au fost încheiate cu 39% mai multe poliţe unit-linked decât în 2009", se mai spune în comunicat.
Lansarea produselor cu primă unică şi protejarea capitalului net investit au generat o creştere semnificativă a resurselor mobilizate, prima medie fiind mai mare cu 21%, la 1.515 de lei, în cazul contractelor încheiate în aunl trecut. "La această evoluţie au contribuit şi conştientizarea tot mai mare a nevoii de protecţie financiară a familiei şi interesul sporit al consumatorilor pentru produsele unit-linked. În acelaşi timp, nivelul mediu al sumei asigurate pentru portofoliul de asigurări noi din 2010 a ajuns la 44.112 de lei, cu 11% mai ridicat faţă de nivelul din anul precedent", se precizează în comunicat.
Potrivit datelor companiei, ING Asigurări de Viaţă a consemnat o evoluţie pozitivă şi în privinţa retenţiei clienţi