Optima Solutions&Services, furnizor de servicii de tip call center lansat in octombrie anul trecut, vrea sa ajunga in acest an la aproximativ 75 de angajati, a declarat Andreea Stanescu, directorul general al companiei.
Optima Solutions&Services intra pe o piata de aproape 145 de milioane de euro in 2011, fata de 120 de milioane de euro anul trecut si cu in jur de 13.000-15.000 de angajati.
Call centerul ofera servicii de suport, vanzari prin telefon, studii de piata, actualizari de baze de date si negocieri cu clientii care doresc sa renunte la anumite servicii si desfasoara deja cinci proiecte pentru clienti din domeniul financiar-bancar, telecomunicatii, distributia de electronice si retail online.
“Avem 25 de angajati in prezent si vrem ca pana la finalul anului sa triplam numarul de salariati”, a declarat Andreea Stanescu (foto), directorul general al companiei.
Majoritatea angajatilor sunt studenti ori masteranzi, care au cunostinte de nivel mediu pentru cel putin o limba straine in afara de engleza.
Stanescu afirma ca cei care vor sa lucreze in acest domeniu trebuie sa aiba spirit de echipa, sa le placa sa lucreze cu oamenii si sa fie axati pe rezultate, mai exact sa ofere solutii pentru problemele intampinate de clienti.
Directorul general al Optima Solutions&Services a lucrat intre 1998 si 2010 in cadrul Vodafone Romania, al doilea operator de telefonie mobila pe piata locala. In aceasta perioada, Stanescu a gestionat activitatea companiei de relatii cu clientii si vanzare prin telefon, retentia utilizatorilor, risc si colectare de creante. Ultima functie ocupata de manager la Vodafone Romania a fost cea de senior director customer operations, prin care conducea serviciul de relatii cu clientii al companiei.
Intre 1996 si 1998, ea a mai lucrat pentru compania de curierat rapid DHL International Romania, unde a