Heineken Romania, unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata locala a berii, a raportat anul trecut o crestere a volumului vanzarilor de 6%, evolutie sustinuta de brandurile Bucegi si Ciuc, arata raportul financiar al companiei.
Bucegi si Ciuc au beneficiat de o crestere a distributiei si a investitiilor in marketing, se mai arata in raportul financiar al Heineken.
Cresterea volumului vanzarilor in tari precum Romania, Austria, Serbia, Germania si Belarus nu au putut contrabalansa evolutia negativa din Rusia, Polonia, Grecia, Ungaria, Croatia si Cehia.
La nivel de regiune, vanzarile Heineken s-au ridicat la 3,1 mld. euro, in scadere cu 1,8% fata de 2009, in timp ce profitul EBIT a scazut cu 6,7%, pana la 363 mil. euro.
Heineken Romania a raportat o crestere de 7% a cifrei de afaceri pentru prima jumatate a anului 2010, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2009, ajungand la 451 milioane lei (net).
Portofoliul de marci Heineken Romania acopera toate segmentele pietei: Heineken, Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Gösser, Schlossgold, Silva, Gambrinus, Harghita si Hategana. Heineken Romania are fabrici in Miercurea Ciuc, Targu Mures, Craiova si Constanta si 1.100 angajati.
Cititi si INTERVIU – Cel mai pesimist scenariu pentru seful Heineken: Criza se termina in 2011