Vânzările din online vor reprezenta 20% din totalul comerţului electro-IT
Această formă de retail creşte pentru că nu se mai trag ţepe
Comerţul online cu produse electro-IT se află pe o pantă ascendentă, anul trecut piaţa avansând cu 60%, faţă de nivelul înregistrat în 2009, principalul factor fiind încrederea sporită a românilor în acest canal comercial, faţă de anii precedenţi, sunt de părere reprezentanţii magazinului online. "Pe fondul creşterii încrederii în comerţul online, piaţa de comerţ online electro-IT a înregistrat anul trecut o creştere cu aproximativ 60%, până la valoarea de 145 milioane de euro.
De asemenea, întreaga piaţă a fost susţinută de schimbarea comportamentului consumatorilor în mediul online dintr-unul de informare într-unul de cumpărare", au declarat reprezentanţii companiei, într-un comunicat, remis ieri redacţiei.
Contactaţi de Curierul Naţional, aceştia au spus că a contat foarte mult, în creşterea încrederii cumpărătorilor, faptul că magazinele de profil au devenit mai seriose. "Important a fost că odată cu timpul s-a schimbat
şi comportamentul retailerilor. Aceştia s-au standardizat, a mai apărut şi un Cod de bune practici, iar cumpărătorii au observat această schimbare în comportamentul magazinelor online", ne-au explicat reprezentanţii eMag.
Un alt aspect care a contat a fost acela că piaţa nu mai este la început şi nu se mai trag "ţepe" cum se făcea înainte, ce a contat mult în viziunea cumpărătorilor, ceea ce a dus ulterior la creşterea ponderii retailului online din totalul pieţei. "Retailul online va ajunge la 20% din totalul pieţei de retail din România pe segmentele pe care activăm şi vom contribui activ la atingerea acestei cifre", a declarat în comunicat Iulian Stanciu, directorul general al eMag.
eMag vrea afaceri de 150 de milioane în acest an
eMag a înregistra