Tarifele pe care le percep firmele de consultanţă în comunicare şi public affairs, care fac lobby în Parlament pentru ca marile companii să beneficieze de ajutor politic, sunt comparabile cu cele ale avocaţilor, o piaţă în care cei mai buni pot câştiga câte 300- 400 de euro. "Potenţialul pieţei de public affairs este de 40-50 de milioane de euro, cifră estimată pe baza datelor de la companiile de consultanţă, asociaţii profesionale de business, ONG-uri sau avocaţi, iar 10% din această piaţă o reprezintă veniturile celor care fac în mod profesionist acest lucru", a spus ieri Laura Florea, managing partner în cadrul agenţiei Point Public Affairs, specializată în servicii de comunicare, lobby şi public affairs. Opt firme de consultanţă în comunicare şi public affairs - Point Public Affairs, McGuireWoods, Candole Partners, Links Associates, Şerban & Musneci Associates, BDR Associates, Moderator şi Greyling - s-au reunit încă din luna iulie a anului trecut sub umbrela Asociaţiei Registrul Român de Lobby, o organizaţie care are ca scop o autoreglementare în domeniu, având în vedere că cele 5-6 iniţiative legislative depuse în Parlament pentru legea lobby-ului în ultimii ani nu au avut finalitate.
Tarifele pe care le percep firmele de consultanţă în comunicare şi public affairs, care fac lobby în Parlament pentru ca marile companii să beneficieze de ajutor politic, sunt comparabile cu cele ale avocaţilor, o piaţă în care cei mai buni pot câştiga câte 300- 400 de euro. "Potenţialul pieţei de public affairs este de 40-50 de milioane de euro, cifră estimată pe baza datelor de la companiile de consultanţă, asociaţii profesionale de business, ONG-uri sau avocaţi, iar 10% din această piaţă o reprezintă veniturile celor care fac în mod profesionist acest lucru", a spus ieri Laura Florea, managing partner în cadrul agenţiei Point Public Affairs, specializată în servicii d