Cele mai mari nemultumiri ale piteștenilor sunt legate de gestionarea parcărilor. Concluzia se desprinde dintr-un sondaj de opinie comandat de Primăria Pitești. Potrivit aceluiași sondaj, piteștenii sunt îngrijorați și de problema maidanezilor și de ceea ce ar trebui să însemne siguranța publică. În schimb, sunt mulțumiți de iluminatul public, serviciile de furnizare a apei reci și activitățile culturale.
Sondajul comandat de Primăria Pitești și realizat în decembrie 2010 pe un eșantion de 1060 de persone, relevă percepția piteștenilor cu privire la calitatea serviciilor oferite de municipalitate, cu o marjă de eroare de 3%, potrivit coordonatorilor cercetării.
Sondajul arată că printre cele mai mari nemultumiri ale piteștenilor se numără cele privind parcările (doar 26 % dintre cei chestionați s-au declarat multumiți de felul în care municipalitatea gestionează locurile de parcare), cele legate de repararea străzilor și trotuarelor dar și cele ce țin de siguranța și ordinea publică. Câinii fără stăpân și insuficiența polițiștilor pe străzile Piteștiului par să-i îngrijoreze cel mai mult pe piteșteni, la ultimul capitol.
“O altă concluzie care se desprinde este aceea că, deși Piteștiul se situează pe locul I pe țară, cu cele mai multe străzi modernizate , cetățeanul obișnuit nu este mulțumit de ceea ce vede pe stradă.“, explică Elena Iorga, sociolog IPP Data Research, referindu-se la lucrările începute și neterminate care au transformat Piteștiul într-un mare șantier.
În schimb, piteștenii par foarte mulțumiți de serviciile de alimentare cu gaze, de iluminatul public, de activitățile culturale și de serviciile de alimentare cu apă rece.
Potrivit aceluiași sondaj, piteștenii cred că cele mai importante proiecte pentru Pitești ar fi reabilitarea parcărilor, aleilor, trotuarelor și căilor de acces, supravegherea pentru prevenirea cri