Ţepele de la Credit Europe Bank Braşov continuă. George Bălaşa, un cetăţean american de origine română, a depus o reclamaţie la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Braşov (CJPC), nemulţumit că banca de la Braşov nu i-a returnat toţi banii depuşi şi că l-a păgubit cu aproximativ 280.000 de dolari.
18.02.2011 Ionel Spătaru, şeful Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Braşov susţine că răspunsul pe care l-a primit, astăzi, de la Banca Credit Europe Bank cu privire la reclamaţia lui George Bălaşa nu este unul concret. „Am primit de la bancă un răspuns în doi peri, care nu ne ajută să înţelegem dacă deponentul are dreptate sau nu. De aceea am răspuns înapoi băncii şi am cerut, încă o dată, istoricul contului reclamantului din care să reiasă toate tranzacţiile făcute. Dacă nu se găsesc documentele cu tranzacţiile reale pe care deponentul le-a semnat, atunci trebuie să restuie suma păgubitului în termen de 15 zile", a declarat Spătaru.
Deocamdată, reprezentanţii băncii nu au oferit un răspuns oficial cu privire la acest caz. Contactată telefonic de reporterii Adevărul de Seară Braşov, Simina Pătrăşcoiu, managerul departamentului de Comunicare de la Banca Credit Europe Bank a declarat: „Lăsaţi-mă să dau nişte telefoane şi revin cu un răspuns. Nu ştiu încă ce să vă spun“.
17.02.2011 Braşoveanul, care locuieşte de peste 30 de ani în SUA, susţine că a depus aproximativ un million de dolari la Banca Credit Europe Bank, filiala Braşov şi că, în urma fraudei descoperite în luna august 2010, banca l-a despăgubit cu doar 700.000 de dolari. Bărbatul spune că în anul 2007 a depus la banca din Braşov suma de 650.000 de euro, bani proveniţi din vânzarea mai multor proprietăţi din România, moştenite de la părinţi şi socri.
„Torturat de şase luni"
Infernul pentru familia Bălaşa a început din 11 august, data la care s-