Foto: IOANA CHIRITA Dacă e scandal, nu-i bine. Dacă nu-i scandal, nu-i bine. Strategia de comunicare a organizatorilor Eurovision din România pare să se construiască după cum bate vântul.
Marea lovitură de imagine - organizarea Selecţiei naţionale în noaptea de Revelion - a fâsâit precum o şampanie caldă. Cea mai fidelă oglindă a rateului a fost numărul mic de telespectatori care şi-au cheltuit bănuţii pe televoting.
După o lună de tăcere, a urmat o conferinţă de presă în care managerul de proiect Eurovision, cot la cot cu Hotel FM - reprezentanţii României la Eurovision, a perorat minute în şir despre promovarea piesei "Change" pe baza valorii acesteia, şi mai puţin pe show-ul de pe scenă. Nimeni nu a pomenit ceva despre show-ul erotic oferit de solistul David Bryan, doar câteva zile mai târziu.
Un ziar de cancan a aruncat bomba: lui Bryan îi place să se masturbeze în faţa camerei web, în timp ce poartă discuţii deocheate cu o fată. O anonimă, fireşte. După o scurtă vreme, acelaşi Bryan apare pe site-ul aceluiaşi ziar într-un film conform căruia a încins o partidă de sex cu iubita lui, Costina, în faţa camerei web, pentru un privitor din lista de messenger. Tot anonim, fireşte.
De aici, o mulţime de ocazii pentru organizatorii Eurovision în România şi pentru cei de pe lângă trupa Hotel FM să-şi dea cu părerea cum că ce treabă au obiceiurile sexuale ale unui artist cu ce face el pe scenă?
Declaraţia Marinei Almăşan sintetizează această atitudine: "Pentru noi e o reclamă, ne promovează piesa. Nu are legătură ce face David Bryan noaptea cu piesa care ne reprezintă!"
Corect, până la un punct. Sau mai precis, până la două puncte.
1. Au legătură şuşotelile că David Bryan ar avea obiceiuri homosexuale cu apariţia "bruscă" a unor înregistrări doveditoare că este heterosexual? Nu cumva chiar el - sau cin