Cel mai aşteptat show al anului, "Românii au talent", debutează astăzi la Pro TV, acesta fiind pariul de primăvară al celui mai puternic canal de televiziune din România.
Devenit un adevărat fenoment mondial, formatul "Got Talent", prezent în 40 de ţări, vine în premieră în România, după ce în Statele Unite şi în Marea Britanie show-urile America's Got Talent şi Britain's Got Talent erau urmărite în medie de peste 10 milioane de telespectatori pe ediţie.
Mona Segall, producătoarea acestui show şi al celui mai popular show de televiziune din România, Dansez pentru tine, care strângea cel puţin un milion de telespectatori pe ediţie, spune privind audienţele estimate ale acestui format în România că "orice producător îşi doreşte ca o nouă emisiune pe care o produce să aibă rezultate din ce în ce mai bune". Ea face referire la Dansez pentru tine, care a obţinut în România maxime de audienţă, conducând topul audienţelor ediţie de ediţie anul trecut.
Succesul unei astfel de emisiuni nu se măsoară doar în audienţe, ci şi în încasări din publicitate. Atunci când vine vorba despre publicitate, volumul de reclame pe care le va atrage acest show, Mona Segall răspunde că "orice producţie românească atrage mai multă publicitate decât un film de prime-time prin posibilitatea de product placement şi sponsorizări".
Mecanismul din spatele show-ului
"Românii au talent" va începe cu un prim sezon de şase show-uri, cu cele mai tari momente de la preselecţii, trei semifinale şi o finală. Emisiunea va avea acelaşi format ca în Marea Britanie, spune Mona Segall.
Ea recunoaşte însă că există şi o serie de "diferenţe insurmontabile", ca de exemplu mărimea teatrelor în care se produce show-ul. Astfel, dacă în Marea Britanie un astfel de teatru are între 2.000 şi 5.000 de locuri, în România numărul de locuri variază între 300 şi 500.
Compania Pro Tv S.A.