Andrei Hareţ a lucrat în cadrul Ursus timp de şapte ani, perioadă în care a ocupat atât funcţiile de vicepreşedinte al departamentului de finanţe şi IT, cât şi pe cea de vicepreşedinte al departamentului de vânzări şi distribuţie al Ursus Breweries
Andrei Hareţ, românul de 40 de ani care conduce de şapte luni producătorul ungar de bere Dreher Breweries, parte a grupului africano-american SABMiller, spune că în Ungaria loialitatea consumatorului faţă de mărci este mai scăzută decât pe piaţa locală, astfel că există branduri pentru care 90% din volume se fac doar în perioade de promoţie.
"Piaţa berii în Ungaria este matură şi în declin semnificativ în ultimii patru ani. Aici execuţia la punctul de vânzare, precum şi aplicarea unui preţ corect contează mai mult decât campaniile de promovare în media. Pe bună dreptate se spune că cine reuşeşte pe această piaţă poate reuşi oriunde în Europa", a spus Hareţ pentru ZF.
În România, berarii se numără printre cei mai mari investitori în promovare, ei investind anual 12 mil. euro net numai în TV. Potrivit jucătorilor din acest domeniu, promovarea joacă un rol important în câştigarea cotei de piaţă.
Hareţ a devenit în iulie anul trecut primul manager român din cadrul Ursus Breweries care conduce o subsidiară a SABMiller şi cel mai tânăr director general al unei companii europene deţinută de producător. Anterior el a fost vicepreşedinte pe vânzări şi distribuţie al Ursus Breweries.
Absolvent al Facultăţii de Matematică din cadrul Universităţii Bucureşti şi al Facultăţii de Finanţe, Bănci şi Asigurări din cadrul ASE, Hareţ a lucrat în cadrul Ursus timp de şapte ani, perioadă în care a ocupat atât funcţiile de vicepreşedinte al departamentului de finanţe şi IT, cât şi pe cea de vicepreşedinte al departamentului de vânzări şi distribuţie al Ursus Breweries (circa patru ani). Înainte de plecarea din Româ