La Londra s-a deschis un magazin care creează dependenţă. I se spune chiar magazinul hipnotic, pentru că orice client este hipnotizat, la propriu, pentru a cumpăra cât mai mult. Cei care-i trec pragul ar face bine să nu aibă cu ei portofelul plin.
Magazinul hipnotic atrage de la distanţă clienţii. E greu să treci cu privirea cercurile concentrice din vitrină care se rotesc obsesiv. Pot hipnotiza, spun proprietarii, ce nu fac însă un secret din faptul că folosesc trucuri pentru a-i face pe clienţi să cumpere cât mai mult. Oricine trece pragul, este averizat că face parte dintr-un experiment.
"Dacă intri în magazin, am împrăştiat peste tot praf de vanilie, care creşte vânzările la produsele pentru femei, precum rochiile, cu 100%", a spus Sam Bompas, proprietarul magazinului.
Şi pentru ca nimeni să nu reziste tentaţiei, în magazin răsună în permanenţă muzică, care transmite un mesaj subliminal ce te îndeamnă să cumperi.
"Mă gândesc că şi angajaţii sunt expuşi toată ziua la tot ce este aici, aşa că tentaţia lor de a cheltui va creşte semnificativ", a precizat Rebecca Gaon, expert vânzări.
Experţii cred însă că magazinul va avea succes, dar nu datorită hipnozei, ci a ideii proprietarilor de a deschide o astfel de afacere.
La Londra s-a deschis un magazin care creează dependenţă. I se spune chiar magazinul hipnotic, pentru că orice client este hipnotizat, la propriu, pentru a cumpăra cât mai mult. Cei care-i trec pragul ar face bine să nu aibă cu ei portofelul plin.
Magazinul hipnotic atrage de la distanţă clienţii. E greu să treci cu privirea cercurile concentrice din vitrină care se rotesc obsesiv. Pot hipnotiza, spun proprietarii, ce nu fac însă un secret din faptul că folosesc trucuri pentru a-i face pe clienţi să cumpere cât mai mult. Oricine trece pragul, este averizat că face parte dintr-un experiment.
"Dacă intri în maga