Producatorul german de iaurturi Muller nu exclude posibilitatea constructiei unei unitati de productie in Romania sau achizitia unei companii autohtone, strategii cuprinse in planul de dezvoltare setat odata cu intrarea pe piata locala a lactatelor in 2008 si valabil pentru 5 ani, a declarat Tzafrir Granat, directorul general Muller Diary Romania.
“Nu am abandonat ideea unui proiect Greenfield in Romania. Face parte din planul nostru de dezvoltare pentru 5 ani de la intrarea pe piata romaneasca, la fel ca si achizitia unui jucator local. Nu ascund faptul ca anul trecut am negociat pentru cumpararea Albalact, procesul esuand. Ne uitam insa la toate oportunitatile din piata, ne uitam la capacitatea de productie, distributia si notorietatea brandului in cazul unei posibile achizitii. In prezent, nu negociem cu nimeni, insa daca inceputul de 2011 va arata ca perioada similara a anului trecut multe companii vor pune mana pe telefon si vor fi deschise unor discutii”, a precizat Tzafrir Granat (foto).
Potrivit acestuia, obiectivul principal al companiei pentru 2011 este intrarea in top 3 producatori, alaturi de Danone Romania si Friesland-Campina. In prezent, Muller Diary Romania se situeaza “pe pozitia 4-5”, potrivit declaratiilor directorului general al companiei. “Toata energia noastra este canalizata spre acest obiectiv. Investim in distributie, in numarul de angajati, in promovare, in noi lansari si intrarea pe noi categorii”, explica Granat.
In prezent echipa Muller Diary Romania este formata din 119 angajati, urmand ca pana la finalul anului numarul acestora sa se ridice la 125 de persoane.
Lansarile de noi produse vor fi conditionate de evolutia cererii. In prezent, Muller Diary Romania este prezent pe 11 segmente de piata. “Avem produse care ne asteapta in Germania, totul depinde de modul in care evolueaza consumul. In grupul Muller exi