Companiile de telefonie au intrat, de ceva vreme, si pe nisa asigurarilor, acestea oferind un plus de siguranta clinetilor care vor sa-si cumpere o polita pentru telefonul nou achizitionat.
Desi nu costa mult, aceste asigurari nu acopera intotdeauna riscurile pe care vi le doriti, astfel ca va trebui sa fiti atenti ce semnati.
Spre exemplu, la Orange, furtul telefonului asigurat nu este acoperit, in schimb, Vodafone are acest risc "sub umbrela".
Cat te costa asigurarea
La Orange, orice telefon (cu exceptia iPhone, HTC sau RIM) care a fost cumparat in mai putin de un an poate fi asigurat pentru suma de 1,95 euro/luna. Asigurarea va este emisa de LGI Insurance.
Telefonele gen iPhone, HTC sau RIM (Blackberry), trebuie sa aiba o vechime de achizitie de maxim 6 luni, asigurarea lor costand 3,95 euro/luna.
Asigurarea este si mai complexa de atat, Orange punand in aplicare si sistemul de fransiza.
"In caz de dauna totala, primesti un telefon nou, acelasi model sau cu caracteristici asemanatoare, contra unei taxe de fransiza de 50 euro pentru iPhone, HTC si RIM sau de 10 euro pentru orice alt model, si in limita valorii asigurate de 4.000 lei (TVA inclus)", se arata pe site-ul Orange.
Mai concret, daca v-ati pierdut iPhone-ul, sa spunem, puteti primii altul nou, dar va trebui sa platiti 50 de euro.
Inlocuirea pieselor si cu second-hand
In cazul in care telefonul vi s-a defectat, acesta poate fi reparat de cate ori este nevoie, dar in limita a 1.000 de lei.
Partea urata este ca daca este nevoie de inlocuirea vreunei piese, Orange poate indeplini aceasta procedura, dar ramane la alegerea companiei daca foloseste piese noi sau uzate, de la acelasi producator sau altul, daca sunt eligibile piesele, dupa cum mentioneaza compania.
Nici daca