MAN SE, constructorul german de camioane care ar putea fuziona cu producătorul suedez de profil "Scania" AB, le-a cerut parlamentarilor să intervină pentru sprijinul companiei, în vederea prevenirii disponibilizărilor şi a închiderii fabricilor, în cazul unei eventuale fuziuni, anunţă Bloomberg.
Oficialii MAN discută cu Uniunea Social Creştină (CSU), partidul aflat la putere în landul Bavaria, abordând aspecte legate de impactul fuziunii cu "Scania" asupra producţiei locale. CSU a propus o moţiune în parlamentul regional, îndemnând statul să ajute la protejarea celor 17.000 de angajaţi pe care MAN îi are în Bavaria. MAN are 48.000 de salariaţi în lume, din care 27.000 în Germania.
Începând de anul trecut, MAN şi "Scania" au explorat modalităţi de cooperare şi, eventual, o fuziune, în vederea reducerii cheltuielilor de dezvoltare şi achiziţii.
"Volkswagen" AG, cel mai mare producător auto din Europa, este acţionarul majoritar al MAN, cu o deţinere de 29,9%, şi totodată controlează 71% din drepturile de vot de la "Scania". O eventuală fuziune a celor doi producători de camioane, care au, împreună, vânzări anuale de 29 miliarde dolari şi o valoare de piaţă combinată de 33 miliarde dolari, ar crea cel mai mare producător european de vehicule comerciale.
Alina Vasiescu MAN SE, constructorul german de camioane care ar putea fuziona cu producătorul suedez de profil "Scania" AB, le-a cerut parlamentarilor să intervină pentru sprijinul companiei, în vederea prevenirii disponibilizărilor şi a închiderii fabricilor, în cazul unei eventuale fuziuni, anunţă Bloomberg.
Oficialii MAN discută cu Uniunea Social Creştină (CSU), partidul aflat la putere în landul Bavaria, abordând aspecte legate de impactul fuziunii cu "Scania" asupra producţiei locale. CSU a propus o moţiune în parlamentul regional, îndemnând statul să ajute la protejarea celor 17.000 d