Ministrul Transporturilor susţine că realizarea licitaţiei pentru construcţia porţiunii Comarnic-Braşov, de 55 de kilometri, este pe lista de priorităţi a ministerului
Anca Boagiu a dezvăluit şi ce "fapte, nu vorbe" vrea să bifeze în 2011 în legătură cu acest proiect: "Să lansăm licitaţia, astfel încât ea să fie încheiată şi să existe finanţare pentru acest tronson, în parteneriat public-privat sau în concesiune, dacă nu există altă soluţie, dar noi mergem pe varianta PPP în acest moment". Până atunci însă, ministrul Transporturilor vrea să demareze "în cel mai scurt timp" proiectul înfiinţării unor "centre intermodale de transport, în câteva zone din ţară, în care se face schimbul de mărfuri: descarci de pe rutier şi încarci pe feroviar, apoi duci pe feroviar până la Dunăre, sau până al Marea Neagră, dacă ai cerere în piaţă pentru transport pe apă". Finanţat cu 8 milioane de euro din fonduri europene de coeziune, proiectul prevede înfiinţarea în România, până în 2013, a patru asemenea "centre intermodale", la Braşov, Constanţa, Timişoara şi Suceava, "în parteneriat cu autorităţile locale în ceea ce priveşte construirea lor, dar cu politica de funcţionare gestionată de minister"
Ministrul Transporturilor susţine că realizarea licitaţiei pentru construcţia porţiunii Comarnic-Braşov, de 55 de kilometri, este pe lista de priorităţi a ministerului
Anca Boagiu a dezvăluit şi ce "fapte, nu vorbe" vrea să bifeze în 2011 în legătură cu acest proiect: "Să lansăm licitaţia, astfel încât ea să fie încheiată şi să existe finanţare pentru acest tronson, în parteneriat public-privat sau în concesiune, dacă nu există altă soluţie, dar noi mergem pe varianta PPP în acest moment". Până atunci însă, ministrul Transporturilor vrea să demareze "în cel mai scurt timp" proiectul înfiinţării unor "centre intermodale de transport, în câteva zone d