După ce Walt Disney pe Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA) a anunţat, acum câteva zile, că va lansa (pe 1 iunie 2011) un nou canal pentru copii, Disney Junior, acum compania aduce la cunoştinţă şi noile producţii ce vor intra în grila postului Disney Channel.
Într-un interviu EVZ, Maciej Bral, Vice-Preşedinte, Disney Channels CEE şi pieţele emergente, vorbeşte despre cum a reuşit să-i cucerească în 2010 pe băieţii adolescenţi cu filmele lor, despre ce îi aşteaptă pe tineri anul acesta la Disney Channel, dar şi despre cum va fi influenţată publicitatea companiei de către noile produse.
INTERVIU
EVZ : Pe lângă serialele animate, Disney Junior va cuprinde şi emisiuni pentru copii?
Maciej Bral: Generaţii de părinţi din întreaga lume au ajuns să aibă încredere şi să iubească amintirile despre Disney şi dorim ca acestea să prindă viaţă la TV şi dincolo de acesta, cu elemente care încurajează învăţarea timpurie şi dezvoltarea, prin poveşti care creează legături emoţionale puternice. Ne referim la programe de desene animate şi seriale de acţiune live care vor inspira învăţarea prin joc.
Cu acest nou canal îi câştigaţi pe copii mici, fete şi baieţi, iar cu Disney Channel le cuceriţi pe fetele mai mari. Ce faceţi cu baieţii adolescenţi?
Disney Channel Romania se adresează în special copiilor dar şi întregii familii, oferind programe pentru fete şi băieţi din toate categoriile de vârstă.
În ultimul an ne-am îndreptat atenţia către audienţa formată din băieţi odată cu lansarea serialelor "Sunt în formaţie" şi "Zeke & Luther" care prezintă genul de întamplări şi umor adresate băieţilor. Rezultatele s-au regăsit în creşterea audienţelor.
Astfel, pentru segmentul "băieţilor mai mari" (10-14 ani) Disney Channel a fost lider în 2010, iar în 2011 am devenit canalul pentru copii numărul unu de pe piaţa