Irinel Burloiu este începând de astăzi noul director de marketing al eMAG, cel mai mare magazin online din ţară, acesta înlocuindu-l pe Radu Apostolescu, promovat în funcţia de vicepreşedinte, director de dezvoltare eMAG.
Irinel Burloiu, 35 de ani, a lucrat anterior la Intel unde a ocupat funcţia de Business Development Manager.
“Pentru cei familiarizaţi cu industria IT din România, numele lui Irinel Burloiu a fost sinonim până la finalul lui 2010 cu Intel România, reprezentanţa locală a gigantului american pe care a construit-o şi a condus-o în ultimii 8 ani. Prin prisma experienţei de business şi management dar şi a cunoaşterii pieţei de tehnologie cu care Irinel ni se alatură de astăzi, echipa eMAG câştigă încă unul dintre cei mai valoroşi profesionişti români. Îi urăm bun venit şi putere de muncă, pentru că avem multă treabă şi un drum foarte interesant înainte” scrie Radu Apostolescu pe blogul oficial eMAG.
Radu Apostolescu va coordona de astăzi proiectele de dezvoltare online şi marketing din poziţia de vicepreşedinte, director de dezvoltare eMAG.
eMAG a realizat o cifră de afaceri de 102 milioane euro în anul 2010, în creştere cu 60% faţă de anul trecut.
Irinel Burloiu a ocupat în ultimii cinci ani funcţia de Business Development Manager al Intel România. Colaborarea sa cu Intel a început în 2002, în calitate de Channel Representative. Înainte de a se alătura echipei Intel, Irinel Burloiu a lucrat ca Account Manager pentru SIVECO România, ocupându-se în mod special de dezvoltarea Diviziei de Software la nivel internaţional.
Din 1998 până în anul 2000, Irinel Burloiu a lucrat pentru diverse firme locale de software şi hardware. Este absolventul Facultăţii de Matematică din cadrul Universtităţii Bucureşti.
Atribuţiile lui Burloiu la Intel
“Caracteristicile jobului de business development manager au în vedere găs