COCOR Media Channel, cea mai mare faţadă media din Europa, a generat în 2010 vânzări de 1,7 milioane euro în urma vânzării de spaţiu publicitar outdoor. Rezultatele înregistrate depăşesc nivelul anului 2009 cu 30%.
COCOR Media Channel este singurul suport outdoor din ţară dotat cu traffic counter.
În urma datelor oferite de Brigada Rutieră a Poliţiei Capitalei, faţada media a magazinului COCOR a înregistrat în 2010 un trafic de aproximativ 33,27 milioane de maşini pe 6 din cele 8 benzi ale bulevardului I.C.Brătianu, în creştere cu 4% faţă de 2009. În ianuarie 2011 s-a înregistrat un trafic de 2.63 milioane maşini, în creştere cu 8% faţă de luna ianuarie 2010.
"Creşterea de 30% a vânzărilor indică un trend favorabil outdoor-ului digital spectacular în condiţiile în care piaţă de publicitate outdoor a scăzut cu peste 15%. Ne-am adaptat la criză oferind şi pachete cu frecvenţă redusă, iar brand-urile au ţinut cont de faptul că suntem singurul vehicul DOOH care poate oferi date lunare de trafic. În luna decembrie am înregistrat şi recordul de vânzări de 400.000 euro, ceea ce susţine potenţialul în creştere al mediafatadei" a declarat Dan Bărbulescu, Preşedintele Consiliului de Administraţie al Cocor.
Pe lângă datele oficiale de trafic, COCOR SA a realizat studii proprii care arată că timpul de staţionare prin faţa ecranelor este între 45 secunde şi 4 minute, în funcţie de trafic.
În acelaşi timp, expunerea participanţilor din trafic la mesajele afişate pe faţada media este între 2 - 7 ori/ săptămână, impactul fiind datorat în principal suprafeţei mari şi a tipului de suport inovativ. Pe lângă spoturile clasice difuzate şi contentul necomercial, mediafatada oferă şi transmisii live, proiecte digitale integrate mobil-online-outdoor.
COCOR Media Channel, compusă din 3300 mp de i