Dacia s-a mentinut si anul acesta pe primul loc intr-un top al celor mai prezente branduri romanesti pe Internet, studiu realizat in 2011 de Gemius si Evensys.
Astfel, Dacia a primit 33,1% din voturile respondentilor la studiu.
Pozitia a doua este ocupata de BCR (9,5% din voturi), iar pe locul al treilea regasim eMag (5,8%), cel mai mare retailer online din Romania care a urcat doua pozitii comparativ cu anul trecut.
Ursus (5,6%) a ramas pe pozitia a patra, urmat de Borsec (5,6%) si Petrom (4,6%) - care a coborat 3 pozitii fata de studiul realizat in 2010.
Top 10 este completat de Pro TV (4,4%), Dorna (3,1%), BRD (2,8%), ciocolata Rom (2,7%).
Totodata, cele mai de incredere branduri romanesti pentru utilizatorul de Internet, pe 2011 au fost desemnate: Dacia (26,5%), Borsec (7,3%), BCR (7,2%), Ursus (5,1%), Petrom (4,1%), Dorna (3,9%), Rom (3,4%), Farmec (3,4%), Gerovital (3,1%) si Pro Tv (3%).
Cele mai populare branduri romanesti pe Internet sunt, in ordine: Dacia (30% din voturile respondentilor), Rom (8%), Ursus (7,3%), Borsec (5,9%), BCR (5,5%), Petrom (4,5%), Dorna (3,8%), Cotnari (3,5%), Napolact (3,4%) si Poiana (3,3%).
De asemenea, studiul este completat cu topuri realizate pe diferite tipuri de activitate, prezentate in cadrul evenimentului Digital Marketing Forum, aflat la a 5-a editie.
Astfel, in sectorul Finante-Banci, bancile cu cea mai mare prezenta online in 2011 sunt, in ordine, ING, BCR si BRD, la fel ca anul trecut, in timp ce institutia financiara cu cea mai buna notorietate spontana este BCR, la fel ca in 2010, urmata de BRD, care a urcat un loc fata de anul trecut, si ING, care a coborat o pozitie.
Companiile de ingrijire personala cu cea mai buna prezenta pe Internet sunt Avon, L'Oreal si Oriflame, ultimele doua firme facand schimb de locuri in acest an