Presa le ridica, presa le coboara. Cam asa spun vedetele atunci cand au parte de succes, dar si atunci cand sunt implicate in diferite scandaluri. Un lucru este cert: chiar si un scandal reprezinta reclama, putand creste "pretul" vedetelor. Va provocam sa ne raspundeti care este vedeta care stie sa isi vanda imaginea cel mai bine.
Deja ne-am obisnuit cu totii cu succesul Innei. De multe ori s-a spus ca acesta se datoreaza si echipai manageriale, care stie cand si cum sa o promoveze pe frumoasa bruneta. Chiar si asa, nu poate fi trecut cu vederea faptul ca Inna a castigat Discul de Aur in Olanda, pentru vanzarile albumului "Hot".
O alta vedeta care a stiut sa isi promoveze intotdeauna imaginea, dar si sa aiba grija de aceasta, este Andra. Artista a impresionat publicul datorita vocii sale, dar a ajuns in topul artistelor preferate de romani si datorita faptului ca mereu a stat departe de scandaluri si presa a scris numai lucruri bune despre ea.
In plus, publicitate i-au adus si cele doua emisiuni prezentate de ea, O-la-la si Romanii au talent, care au facut-o omniprezenta la TV.
Pe CRBL toata lumea il stie din formatia Simplu, insa de cand a inceput sa realizeze reclame pentru o companie de telefonie mobila, imaginea sa a avut de castigat.
Bianca Dragusanu face parte din "grupul" asistentelor TV care stiu cum sa isi vanda imaginea, iar asistenta lui Dan Capatos nu o face ieftin. Fosta iubita a lui Botezatu, statut care i-a adus mare parte din publicitate, ocupa primul loc in topul celor mai bine platite asistente TV. In plus, este si unul dintre cele mai apreciate modele de pe piata autohtona.
Asa cum spuneam mai devreme, chiar si scadalurile vand, iar Mihai Traistariu stie foarte bine acest lucru. Mihai a avut foarte mult de castigat pentru ca a repr