Un tânăr om de afaceri din Reşiţa a găsit o metodă inedită de a atrage atenţia celor ce-i trec pragul măcelăriei că încă suntem în „luna îndrăgostiţilor".
Toată lumea, mai ales cei realişti, ştie faptul că, înainte de a trece prin inimă, dragostea trece prin stomac. O fi ea dragostea mare, dar cu burta goală chiar că nu mai este nici o veselie. Un stomac gol şi o foame prelungită strică toată atmosfera, oricât ar fi ea de romantică.
Şi cum nimic nu poate fi mai ucigător într-un amor decât foamea, un tânăr comerciant din Reşiţa s-a gândit că în această lună a îndrăgostiţilor, luna februarie, iubita i-ar putea arăta la propriu iubitului ei cum sfârâie o inimă. Numai că nu în piept, ci în tigaie.
Idee testată pe soţia sa
Cum de la vorbă la faptă nu a fost decât un pas, Claudiu, un tânăr om de afaceri reşiţean, i-a dus soţiei de Sfântul Valentin o porţie de cotlete mai altfel. Acestea au fost modelate sub formă de inimioară şi au surprins-o plăcut pe soţia sa.
„Văzând succesul din familie, m-am gândit să aplic şi în magazinul meu aceeaşi metodă, aşa că toată luna februarie în vitrina frigorifică se găsesc câte 10 porţii de cotlete inimioară", spune omul de afaceri. Şi cum numărul este limitat şi vorba s-a dus în oraş, acestea dispar din vitrină în maximum o oră.
Unii dintre clienţi sunt mai conservatori şi-l preferă pe Dragobete în locul sărbătorii importate de la americani, Sfântul Valentin. ,,Eu nu sunt de acord cu sărbătorile astea de import, americănismele făcute numai să dai banii. Eu sunt român şi sunt cu „Dragobete - sărută fete". Dar asta nu mă împiedică să pun la prăjit o inimioară din asta, să se perpelească la flacăra aragazului", spune Daniel, un tânăr cumpărător. „Interesant, am auzit şi eu, mi-a spus o vecină şi mi se pare o idee bună. Nu trebuie să ratăm nici o ocazie de a ne mai descreţi frunţile cu un zâmbet. At